I jo, què voto? Algú em sap suggerir què hauria de votar?
dissabte, 21 de novembre del 2015
dilluns, 13 d’abril del 2015
dimecres, 10 de desembre del 2014
"Real de mi vida"
Etiquetes de comentaris:
Real Sociedad,
Reial Societat,
sentiment
dilluns, 8 de desembre del 2014
Estats Units: capitalisme, imperialisme, poder militar i patriotisme desde la ignorància
Etiquetes de comentaris:
crítica,
Estats Units,
Marc Ortega
dissabte, 18 d’octubre del 2014
J. Connolly: "Menys és més quan es tracta de violència"
Versión en castellano más abajo
Comencen les entrevistes! Una part molt motivadora del periodisme és aprendre, preparar-se i fer una entrevista a algú conegut ja sigui localment com internacionalment. I mira que només és fer unes preguntes, però tot ve marcat i condicionat per conèixer a l'entrevistat. Aquesta vegada, la primera és a un dels mestres de la novel·la negra, John Connolly entrevistat per Milena Munjé Andreu.
Etiquetes de comentaris:
Entrevista,
John Connolly,
Milena Munjé,
novel·la negra
dimecres, 1 d’octubre del 2014
Pitàgores no mola
Diuen que per escriure s'ha de tenir habilitat per l'escriptura, interès i sobretot ganes. Això últim que mai falti i ho dic jo que no ho faig des de fa dies.
Etiquetes de comentaris:
Joventut,
Matemàtiques,
opinió,
Pitàgores,
Selectivitat
dijous, 14 d’agost del 2014
Subscriure's a:
Missatges (Atom)

